Prevádzkovateľom internetového obchodu www.eprofi.sk je spoločnost EPROFI.CZ s.r.o., ktorá tu pôsobí ako predajca všetkého ponúkaného tovaru, zaisťuje jeho predaj. Záručný a pozáručný servis zaisťuje obvykle dovozca.
EPROFI.SK s.r.o.
Klincová 37
Bratislava 821 08
Na tejto adrese nie je prevádzkáreň!
IČO: 46698850
DIČ: 2023526571
IČ DPH: SK2023526571
Bank. spoj. : Tatra banka, a.s.
č. účtu: 2924877768/1100
IBAN: SK87 1100 0000 0029 2487 7768
SWIFT: TATRSKBX
tel: +421 902 262 855
e-mail: info@eprofi.sk
www.eprofi.sk
Platca DPH
Telefon: +421 902 262 855
e-mail: info@eprofi.sk
Pondelok–Piatok: 8.00–17.30
EPROFI.CZ s.r.o.
Koněvova 2429/160
130 00, Praha 3, Česká Republika
Kontakty
Tell: +421 902 262 855
E-mail: info@eprofi.sk
Tovar je možné uhradiť:
Pri tovare v hodnote vyššej ako 200,- EUR bez DPH je doprava zadarmo po celom Slovensku. Pri tovare v cene do 200,- EUR bez DPH bude zákazníkom účtované dopravné vo výške 8,02 EUR bez DPH. Ceny jednotlivých kusov tovaru NEMOŽNO pre uplatnenie bezplatnej dopravy sčítať (napr. pri objednaní 2 ks tovaru v cene 120,- EUR bez DPH bude doprava stále účtovaná, a to za každý výrobok s cenou pod 200,- EUR bez DPH, aj keď celková výška objednávky je vyššia ako 200,- EUR bez DPH).
Pokiaľ je tovar objednaný cez internet alebo telefonicky do 14.00 v pracovný deň a je na sklade, je obvyklá dodacia lehota pri tomto druhu tovaru 48 hodín. Orientačné a obvyklé dodacie lehoty sú uvedené pri detaily každého tovaru. V prípade, že by mala byť dodacia lehota dlhšia, budeme vás informovať. Každú objednávku telefonicky potvrdzujeme a zákazníka informujeme o presnom termíne dodávky.
Pri prevzatí zásielky vždy skontrolujte či obal zásielky nie je poškodený (vtlačený, roztrhaný, rozmočený, porušená baliaca páska). Pokiaľ je to tak, ihneď s dopravcom spíšte protokol o poškodení zásielky a zásielku nepreberajte, prípadne trvajte na zotrvaní dopravcu až do okamihu, kým výrobok vybalíte a overíte jeho funkčnosť. O prípadnom neprevzatí zásielky nás prosím v čo najkratšom čase informujte. Čo najskôr sa s vami spojíme a spoločne dojednáme ďalší postup.
Pokiaľ je zásielka v poriadku, je vašou povinnosťou bez zbytočného odkladu si dodaný tovar prehliadnuť a o prípadných chybách a nedostatkoch nás informovať písomnou cestou (list alebo e-mail) do troch (3) dní od jeho doručenia. Toto sa vzťahuje aj na neúplnosť dodávky a nezhody v počte dodaného tovaru. Pri reklamácii je nutné s tovarom predložiť kópiu dodacieho listu (faktúry) spolu s dokladom o zaplatení.
Postup reklamácie sa u jednotlivých značiek / výrobcov líši, preto nás prosím kontaktujte telefonicky pre navrhnutie najvhodnejšieho spôsobu reklamácie. Súčasťou musí vždy byť originál alebo kópia faktúry, popis závady a kontakt na zákazníka. Náklady na dopravu tovaru do servisu či na našú predajňu hradí vždy zákazník, dopravu opraveného tovaru späť k zákazníkovi hradí naša spoločnosť. V niektorých prípadoch je pre zákazníka časovo výhodnejšie doručiť tovar priamo do servisu servisného partnera danej značky, a tam ho následne tiež osobne vyzdvihnúť. Ak sa zákazník rozhodne sám dopraviť reklamovaný tovar do / zo servisu, robí tak na svoje náklady. Servisné strediská mame IBA v Česker Republike, všetok tovar treba zasielať na reklamácie do ČR.
14-denná záruka vrátenia peňazí.
Aby pre vás bolo nakupovanie v eshope naozaj bez rizika, riadime sa zákonom 367/2000 Zb. a poskytujeme 14-dennú záruku vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti.
Podmienky vrátenia peňazí:
Po obdržaní a skontrolovaní vráteného tovaru Vám bude do 14 kalendárnych dní zaslaná späť suma zodpovedajúca predajnej cene tovaru na Váš účet (uveďte v sprievodnom liste), prípadne zloženkou. Po obdržaní tovaru a jeho skontrolovaní vystavíme dobropis (opravný daňový doklad), ktorý zašleme po dohode emailom alebo poštou v dvoch vyhotoveniach. Jedno vyhotovenie je zákazník povinný podpísať, dopísať na neho číslo účtu, na ktoré budú peniaze vrátené, a odoslať späť na našu adresu
EPROFI.CZ s.r.o., Koněvova 160, 130 00 Praha 3. Bez obdržaní podpísaného dobropisu nie je možné peniaze vrátiť!
Pokiaľ bude tovar v 14-dennej lehote vrátený akokoľvek poškodené alebo nefunkčné, musí vždy najskôr tovaru skontrolovať autorizovaný servis a posúdiť príčinu vzniknuté poruchy. Dovtedy nárok na vrátenie tovaru nevzniká.
Dopravu späť k predajcovi hradí na svoje náklady vždy kupujúci. Tovar je nutné zasielať na našu pobočku v ČR. Na adrese slovenské sídla nie sme prispôsobaní preberanie balíkov.
Predávajúci je oprávnený z vrátenej sumy strhnúť náklady potrebné na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, v prípade poškodenia či nedodania pôvodného obalu potom vrátená suma môže byť znížená na úroveň, za ktorú sa bežne predáva tento tovar ako použité.
Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
V prípade, že táto situácia nastane, zaväzujeme sa vás urýchlene kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky atď.)